Ara toca descansar


Avui he realitzat la ultima sortida d'aquest any una sortida tranquil·la d'uns 30 km aprofitant el bon dia assolellat.li he fet sol ja que aquesta vegada no quadrava bé amb cap company.

Ha estat un any molt complet,he realitzat gairebé tots els objectius proposats i alguns que ni m'ho havia proposat fer-los,a estat molt bé,peró
Demà m'operen del genoll,no tinc mes remei i ara em toca descansar, la companya de sortides ja està neta i oliada per quedar penjada durant uns mesos.5 ó 6 segons el metge.
Espero recuperar-me ràpid i tornar a pedalejar aviat doncs hi ha moltes aventures encara per viure i són projectes que espero poder realitzar,
això em servirà de motivació que crec em farà falta,així doncs des d'aquí una salutació i fins aviat.
Salut i força pedals.

1 comentario: