Passant els dies


Avui és el meu 5 dia,després de l'operació,no és que vulgui escriure les meves memòries però estar tot el dia amb la cama a dalt gairebé sense poder moure'm,doncs fa que disposi de molt temps lliure i per això està el blog,per escriure el que un li vingui de gust.
L'Operació va estar molt bé,haig de donar les Gràcies a l'equip de cirurgia y hospitalització de Activamutua,especialment al Dr Pradillo,doncs realment jo estava el que es diu cagat de por i em van tractar de manera molt normal parlant-me en tot moment que ni em vaig adonar que ja m'estaven operant això si, després d'una apidural que em va deixa de cintura cap avall com un sac de patates.

Mira si estava bé que fins i tot vaig arribar a veure per la pantalla com m'operaven,amb lo aprensiu que sóc que no puc veure ni una agulla.
Bé l'operació de Plastia per sustitució de Lligament creuat anterior,que de moment està tot controlat, ara toca passar a la fase de repos, cures i rehabilitació però això serà un altre cantar i un altre patiment,pero es lo que toca..
Força i pedals (el que pugi) Salut.

1 comentario:

  1. Bueno, yo estoy en capilla, mañana paso yo por el quirófano y aunque todo el mundo diga que no es nada,¡ estoy cag.... de por! peroes el momento de hacerlo. Mucho animo, y lo dicho si quieres haremos carreras de sillas de ruedas, eso si, el mínimo de desnivel!! Mucha fuerza, que tu ya estas recuperando...

    ResponderEliminar