4ª Etapa Son-Vielha 64 km

5 De Juny.
Avui ens aixequem molt aviat, no hem dormit bé, ahir els nens van estar fent soroll molt temps, cosa que no passa en molts albergs en la resta del pais. A l'aixecar-nos a les 7,00, l'alberg pren vida pròpia...Esmorzem molt bé, dolces ,salat, embotit, hi ha per a tots els gustos.

Iniciem la marcha sabent que avui serà un passeig i que no pot ser mes dur que el que já hem passat, no obstant això, les cames es ressenten , són tres dias estrenyent fort i es fa notar. peró això s'acaba i lo dolent s'oblida .

Arribem al tram no ciclable del bosc del Gedar, Parc nacional d'aiguestortes,

vam passar primer un lloc on el camí està ple de llenya i va caldre vorejar-lo, i vam continuar per un paratge de conte .

On no vam parar de fer fotos .Vam pasar per el refugi del Gedar vam continuar capa Sorpe,tirem direcció Issil i vam tindre la sorpresa de veure a Carles,un amic de Jordi que fa vacanes per la zona.

Entrem en la Vall d'aran es un lloc molt bonic gairebe no soc capaç de descriureu perque es una zona molt tranquila no se sen un soroll, ni es veu cap ximeneia i ni ha una tranquilitat apsoluta.

Continuem fins a Montgarri lloc on fan uns entrecots molt bons,allí posem el penultim segell, naltros vam fer una llesca de truita, o llom.

A continuació vam continuar ja amb las forças mol tocades fins arribar a l'estacio de Baqueira Beret, al pla. allí vam fer la foto i es vam deixar caure i mai millor dit fins Vielha.On vam posar punt i final a una aventura de 4 dias ,total ultima etapa 64 km,12,9 de mitjana i 4,50 de pedaleig,
que Jose, Toni, Tomas, Joan, Pep,Jordi i Xavi,hem realitzat ens hem divertit i que sens dubte almenys per la meva banda,repetiria.

Despres de arribar al Hotel guardar las mtb,i una bona dutxa, vam nar fins a la tenda de "Pedals de Foc" a buscar el nostre premi per conseguir fer el recorregut. el maillot d'els pedals.
despres cadascun va posar rumb a la seva casa
Al final a estat 217 km 5700 metres de desnivell positiu,impressionants paisatges i compartir una aventura amb bons amics , que no té preu. Gràcies a tots i fins la propera.

Moltes gràcies a tots,per compartir aquests moments. Una forta Abraçada.