2ª Etapa Gotarta-Espui 52 km

Avui 3 de Juny a tocat diana a les 07:30 estem en la casa Rural De Vilaspasa a Gotarta ,molt bon tracte i bon menjar , la Mercé utilitza gairebé tot producte propi, melmelades,llegums,pastissos... producte ecologic. Recomenem aquesta casa rural per descansar,molt bon tracte i bon menjar.

Bé, després d'un bon esmorzar, vam arrencar .
Despues d'una baixada bastant gratificant en la qual cal pedalear molt poc,

arriben les primeres rampes que no es fan esperar, tots sabem que l'etapa d'avui se sembla molt a la d'ahir, són 1540 metres de desnivell positiu, l'única cosa que vam trobar avui diferent és que les pistes són de pedra solta, això fa que sigui mes difícil el pedaleig ja que aviat el sol apreta molt fort avui hem arribat als 32º , la primeres pujades les realitzem molt bé a bon ritme i fins a arribar a l'Abadia on tenim el primer control,

la veritat és que hem trobat el restaurant tancat a les 09:40 i el segell en una finestra com "sirvase vostè mateix" la intenció era esmorzar allí però a l'estar tancat,

vam seguir apretan les pujades fortes ja d'un 15% que ens a deixat bastant tocats,

vam esmorzar en el poble de " Les Esglesias" que és el 2º control d'avui, allí si que hem esmorzat unes llescas amb embotit ja que avui hem decidit no menjar i tirar de barretas,

una vegada sortim de l'esmorzar s'acaben els riures i comença el tirar seriosament, el camí es posa costa amunt i el sol apreta molt fort,

el problema a estat l'aigua i una vegada arribats al Coll de l'oli ,alli a estat el tema del dia, amb les presses de la baixada , per un lloc molt tècnic que has de dur la mtb a volandas, ens perdem descendint gaire bé 100 mtrs.

Això fa que perdem molt temps i energia, els nervis salten en el grup , doncs és molt desgast, no mengem i molta calor, tornem pel baixat i agafem l'adreça correcta,(mes btteros els va passa el mateix)

després a arribat la baixada per trialeras tecnicas poc ciclables,

recarregem d'aigua en el riu i agafem carretera afrontant la ultima pujada fins arribar a Espui que ens a costat molt arribar, ja eren sobre les 18:00 hores, el total de l'Etapa a estat 52 km el temps del pedaleig real 4:37 i la velocitat mitja 11,5 km/h. ja portem 3000 acumulats en dos dies.

Ens instalem a "Cal Sastre" al final una bona dutxa hidratar-se amb Aquarius i Estrella i bon sopar,molts espaguetis Bonisims,carn i amanida,

Ara toca descans ,doncs Demà ens toca el triadó 2100 mts, estem molt nerviosos pel matí que ens espera però després del passat avui, crec que no serà tant, demà veurem. la proxima si hi ha internet des de Son en parlarem, Una salutació. (Dani Feliç cumpleanys fill)

2 comentarios:

1. Hola cuñaooooooooooooo.pues muy bien, quien lo iba a decir,pedaleando como locos.Aquí con tu hija (que dice que la han echado de casa)por la fiesta de Dani.jajaja -se rie -.Bueno saludos a todos los btteros y mucho animo que queda poco.
    Cris: Besitos papi!!!!
    Montse:disfrutad que se acaba xxxxxxxxxx

ResponderEliminar
  2. Ets un exagerat Xavi, jajajajajaja, i vosaltres anaceu amb ventatja que us bevieu el Aquarius caducats, jajajajajaj. Va ser una etapa entretinguda, com totes, i el fet de perdre'ns als "cràters llunàtics" li va donar un toc d'aventura a l'etapa, toto i que espitjar la bici trialera amunt no agrada a ningú